Relatiebeheer (CRM)

Verreweg de meeste Relatiebeheer (CRM) systemen bevatten te veel functionaliteit en zijn zo complex dat het onbegrijpelijk is. Daarom is eenvoud het sleutelwoord in deze module. Dit houdt in dat het mogelijk is om de belangrijkste klantgegevens te registeren en beheren, niet meer en niet minder. Wel is het mogelijk om zelf nieuwe kolommen of overzichten toe te voegen met standaard SharePoint functionaliteit.

CRM met standaard SharePoint functies

Doordat de relatiebeheer (CRM) module gebruik maakt van standaard SharePoint functionaliteit maakt ervaart u automatisch de voordelen van het werken met SharePoint. Zo kunt u gebruik maken van de krachtige full-text zoekmachine. Daarnaast kunt u fouten gemakkelijk en snel herstellen door ingebouwd versiebeheer. Ook is het mogelijk om zelf kolommen toe te voegen om informatie over relaties weer te geven die voor uw bedrijf relevant is.

Functionaliteiten in het kort

  • Aanmaken taken en documenten
  • Uitgebreide zoekfunctie
  • Toegankelijk via speciale SharePoint App en browsers
  • Zelf kolommen toevoegen
  • Versiebeheer
  • Machtigingen op gebruikers en groepsniveau
  • Integratie met Outlook

Realisatie

  1. Inventarisatie gewenste siteonderdelen + Installatie module
  2. Vormgeving huisstijl
  3. Inrichting aangepaste kolommen en overzichten
  4. Instructie en oplevering

Veilig samenwerken met SharePoint Online

Veilig samenwerken met SharePoint Online bereik je door extern delen in de basis goed in te stellen. Lees hier in het kort welke opties je hebt op tenant en sitecollectie niveau.

Nieuwe functies

Bedrijfsprocessen met SharePoint en OneDrive

Bedrijfsprocessen zijn gemakkelijk te automatiseren met nieuwe functionaliteit van SharePoint en OneDrive. Maak gebruik van PowerApps, Microsoft Flow, Microsoft Forms en Power BI om nog efficiënter te werken.

Mail ons

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.