Werkplek reserveren app
Snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren en maak hybride werken efficiënter
Al verkrijgbaar vanaf éénmalig €550,-
Werkt jouw organisatie of gaat jouw bedrijf hybride werken? De Werkplek module, gebouwd binnen Office 365, is hiervoor een handige app. De flexplek app zorgt er ten eerste voor dat er niet teveel medewerkers tegelijk op kantoor komen. Daarnaast weten collega’s wie er wanneer op kantoor zijn. Dankzij deze module is het eenvoudig om een werkplek te reserveren, altijd en overal. De reserveringsapp wordt ontworpen naar jouw wens. Deze module is dus onmisbaar in iedere organisatie die hybride werkt, ook in die van jou.
Met de Werkplek reserveren app kan je op een simpele, efficiënte manier jouw bureau reserveren op kantoor. Daarnaast zie je in één opslag welke collega’s aanwezig zijn op kantoor. De reserveringsapp is gebouwd in een Power App. Hierdoor kan je de Werkplek module terug laten komen in SharePoint en Teams. Om die reden kan je altijd, overal en op ieder apparaat (telefoon, tablet of laptop) eenvoudig een werkplek reserveren.
Onderdelen kunnen worden geautomatiseerd. Medewerkers ontvangen bijvoorbeeld een mail wanneer het kantoor vol is. Ook is het mogelijk dat de kilometervergoeding automatisch berekend wordt door middel van het aantal keren dat je op kantoor bent. Bovendien kunnen andere onderdelen geautomatiseerd worden. Samen bespreken we de mogelijkheden.
Daarbij levert de bureau reserveren app waardevolle informatie op. Bijvoorbeeld over de bezettingsgraad van gebrouwen en het aantal flexplekken. Deze Informatie geeft het management en de facilitaire dienst duidelijkheid over welke ruimtes drukbezocht worden of een lage opkomst hebben. Vervolgens kunnen de facilitaire diensten, zoals schoonmaak en benodigde consumpties, hier op worden ingericht. Zoals op de afbeelding te zien is, kunnen we de gegevens koppelen naar een Power BI dashboard. Ook deze kan naar wens ingericht worden.
Onderdelen kunnen worden geautomatiseerd. Medewerkers ontvangen bijvoorbeeld een mail wanneer het kantoor vol is. Ook wordt de kilometervergoeding automatisch berekend door het aantal keren dat je op kantoor bent. Bovendien is het mogelijk om andere onderdelen te automatiseren. Samen bespreken we de mogelijkheden.
Daarbij levert de bureau reserveren app waardevolle informatie op. Bijvoorbeeld over de bezettingsgraad van gebrouwen en het aantal flexplekken. Deze Informatie geeft het management en de facilitaire dienst duidelijkheid over welke ruimtes drukbezocht worden of een lage opkomst hebben. Vervolgens kunnen de facilitaire diensten, zoals schoonmaak en benodigde consumpties, hier op worden ingericht. Zoals op de afbeelding te zien is, kunnen we de gegevens koppelen naar een Power BI dashboard. Ook deze kan naar wens ingericht worden.
Dankzij deze module kan je snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren. Hierdoor maak je hybride werken efficiënter. Hierboven vertellen we je over alle voordelen van de werkplek reserveren. Wil je ontdekken wat de Werkplek reserveren app voor jou organisatie kan betekenen? Vraag vrijblijvend een demo aan.
Doordat al onze modules onderdeel zijn van Microsoft 365, kunnen deze zowel in SharePoint als in Teams als onderdeel worden toegevoegd. Hierdoor kunnen al jouw medewerkers altijd en overal gebruik maken van de Werkplek Reserveren App.
Dankzij deze app kan je gemakkelijk een bureau, plek of vergaderruimte reserveren. Dit kan voor zowel een dagdeel of een specifiek tijdstip.
De app is gebouwd binnen het Power Platform. Hierdoor kan de app geheel naar wens worden gemaakt. Het is bijvoorbeeld mogelijk om per ruimte aan te geven welke dagdelen of tijdsloten gereserveerd kunnen worden.
Ja dat kan! Eenvoudig zelfs. Wij installeren de app en zetten alles zo klaar dat jij gemakkelijk zelf extra ruimtes en locaties kunt toevoegen. Vervolgens leggen we jou in een half uurtje uit hoe je dit kunt doen, zodat jij dit in de toekomst zelf kunt doen en niet afhankelijk van ons bent. Mocht je vragen hebben, dan kan je deze natuurlijk altijd stellen. Wij helpen je graag.
Ja dat kan. Je kan zien welke collega zich op welk tijdstip op welke plek heeft ingeschreven. Indien dit niet gewenst is, dan kan dit ook worden uitgezet. Het is ook mogelijk om deze gegevens in een Power BI dashboard terug te laten komen. Op deze manier kunnen hier analyses van gemaakt worden. Wie komt het vaakst naar kantoor? Welke plek of ruimte wordt het vaakst gereserveerd?
Het maximum aantal reserveringen kan worden ingevoerd in een SharePoint lijst. Wij hebben dit zo ontworpen dat dit getal gemakkelijk door een beheerder kan worden aangepast. Hierdoor verhoog of verlaag je het maximum aantal inschrijvingen binnen 10 seconden.
Samen overleggen we wanneer de app geïnstalleerd kan worden. Dit kan al binnen een maand. De installatie van de module zelf zal ongeveer een dag in beslag nemen.
Interesse in de Werkplek reservering app, wij helpen je graag verder. Ons traject implementatie bestaat uit vijf stappen. Hieronder valt onder andere het doornemen van het voorstel, de implementatie en de mogelijkheid om vragen te stellen. Meer weten over dit traject? In ons whitepaper vertellen wij je hier meer over.
Waarom een app om een werkplek reserveren?
Dankzij deze module kan je snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren. Hierdoor maak je hybride werken efficiënter. Hierboven vertellen we je over alle voordelen van de werkplek reserveren. Wil je ontdekken wat de Werkplek reserveren app voor jou organisatie kan betekenen? Vraag vrijblijvend een demo aan.
Wie kan de werkplek reserveren?
Doordat al onze modules onderdeel zijn van Microsoft 365, kunnen deze zowel in SharePoint als in Teams als onderdeel worden toegevoegd. Hierdoor kunnen al jouw medewerkers altijd en overal gebruik maken van de Werkplek Reserveren App.
Hoe kan je een werkplek reserveren?
Dankzij deze app kan je gemakkelijk een bureau, plek of vergaderruimte reserveren. Dit kan voor zowel een dagdeel of een specifiek tijdstip.
Is er een keuze om te reserveren voor een dag(deel) of een specifieke tijd?
De app is gebouwd binnen het Power Platform. Hierdoor kan de app geheel naar wens worden gemaakt. Het is bijvoorbeeld mogelijk om per ruimte aan te geven welke dagdelen of tijdsloten gereserveerd kunnen worden.
Kan ik zelf extra ruimtes en locaties toevoegen?
Ja dat kan! Eenvoudig zelfs. Wij installeren de app en zetten alles zo klaar dat jij gemakkelijk zelf extra ruimtes en locaties kunt toevoegen. Vervolgens leggen we jou in een half uurtje uit hoe je dit kunt doen, zodat jij dit in de toekomst zelf kunt doen en niet afhankelijk van ons bent. Mocht je vragen hebben, dan kan je deze natuurlijk altijd stellen. Wij helpen je graag.
Kan ik zien wie er gereserveerd hebben?
Ja dat kan. Je kan zien welke collega zich op welk tijdstip op welke plek heeft ingeschreven. Indien dit niet gewenst is, dan kan dit ook worden uitgezet. Het is ook mogelijk om deze gegevens in een Power BI dashboard terug te laten komen. Op deze manier kunnen hier analyses van gemaakt worden. Wie komt het vaakst naar kantoor? Welke plek of ruimte wordt het vaakst gereserveerd?
Kan ik het maximum aantal reserveringen beperken?
Het maximum aantal reserveringen kan worden ingevoerd in een SharePoint lijst. Wij hebben dit zo ontworpen dat dit getal gemakkelijk door een beheerder kan worden aangepast. Hierdoor verhoog of verlaag je het maximum aantal inschrijvingen binnen 10 seconden.
Hoe snel is de werkplek reserveren app te installeren?
Samen overleggen we wanneer de app geïnstalleerd kan worden. Dit kan al binnen een maand. De installatie van de module zelf zal ongeveer een dag in beslag nemen.
Hoe gaat de implementatie eruit zien?
Interesse in de Werkplek reservering app, wij helpen je graag verder. Ons traject implementatie bestaat uit vijf stappen. Hieronder valt onder andere het doornemen van het voorstel, de implementatie en de mogelijkheid om vragen te stellen. Meer weten over dit traject? In ons whitepaper vertellen wij je hier meer over.
Verlof applicatie
Vraag gemakkelijk en snel verlof aan via de verlof applicatie in SharePoint en Teams.
Smoelenboek
Vind eenvoudig jouw collega in het online Smoelenboek van SharePoint.