Ticketsysteem

Zorg voor tevreden klanten door een efficiënte en goede afhandeling van ingediende tickets met een ticketsysteem ontwikkeld voor SharePoint. Het systeem wordt gekoppeld aan een gedeeld mailbox. Zo kan een ticket snel opgepakt worden door uw helpdesk.

Functionaliteit Ticketsysteem

  • Automatische ticketnummering
  • Antwoorden worden aan het originele ticket gekoppeld

Widget

Voeg een widget toe aan uw website zodat klanten gemakkelijk en snel nieuwe tickets kunnen maken en problemen melden.

Rapportages

Maak rapportages voor het meten van de prestaties van uw helpdesk en deze te optimaliseren. Hiermee kunt u efficiënt inspelen eventuele problemen.

Workflows

Optimaliseer uw helpdesk zoveel mogelijk door middel van workflows. Met workflows automatiseert u handelingen zoals het versturen van een mail wanneer een ticket wordt afgesloten.

Overige functionaliteiten ticketsysteem

  • Privé en publieke notities
  • Verwerkingsregels
  • Bijlages
  • Teams
  • Aangepaste velden

Veilig samenwerken met SharePoint Online

Veilig samenwerken met SharePoint Online bereik je door extern delen in de basis goed in te stellen. Lees hier in het kort welke opties je hebt op tenant en sitecollectie niveau.

Nieuwe functies

Bedrijfsprocessen met SharePoint en OneDrive

Bedrijfsprocessen zijn gemakkelijk te automatiseren met nieuwe functionaliteit van SharePoint en OneDrive. Maak gebruik van PowerApps, Microsoft Flow, Microsoft Forms en Power BI om nog efficiënter te werken.

Mail ons

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.