Ticketsysteem

Zorg voor tevreden klanten door een efficiënte en goede afhandeling van ingediende tickets met een ticketsysteem dat is ontwikkeld voor SharePoint. Het systeem wordt gekoppeld aan een gedeelde mailbox. Hierdoor kan een ticket snel worden opgepakt door jouw helpdesk. Het gevolg is tevreden klanten 🙂

Functionaliteit Ticketsysteem

Het Ticketsysteem in SharePoint beschikt over alle functionaliteiten die nodig zijn om het ticket optimaal op te lossen.

  • Automatische ticketnummering;
  • Koppeling met een mailbox;
  • Een ticket indienen via een formulier;
  • Privé en publieke notities (De klant of collega wordt automatisch op de hoogte gehouden van de publieke notities)
  • Tickets toewijzen aan derde partijen;
  • Sorteren op prioriteit;
  • Sorteren op vervaldatum;
  • Sorteren op type ticket;
  • Sorteren op ticket behandelaar;
  • Automatische melding naar de behandelaar van een ticket;
  • Automatische melding als de datum is verstreken;
  • Automatische melding als de status van het ticket is gewijzigd;
  • Archivering van het ticket 30 dagen nadat de status van het ticket op afgerond staat;
  • Zoekfunctie (zoeken op de titel van het ticket);
  • Rapportages omtrent de tickets in Power BI (Hier is wel een Power BI Pro licentie voor nodig.)

Het ticketsysteem kan volledig worden aangepast naar de wensen en behoeften van jouw bedrijf!

Hoe kunnen klanten jouw bedrijf bereiken?

Het is mogelijk om een item (widget) toe te voegen aan jouw website, zodat klanten gemakkelijk en snel nieuwe tickets kunnen maken. Hierdoor kunnen ze tevens op een goede manier problemen melden. Daarnaast kan er een koppeling worden gemaakt met de door jou gekozen email. Denk hierbij aan voorbeeld@heldpesk.nl. Tot slot zou het ook kunnen via een formulier. Het Ticketsysteem kun je dus volledig naar wens maken.

Ontdek hoe jouw medewerkers presteren

Maak rapportages voor het meten van de prestaties van jouw helpdesk en deze te optimaliseren. Hiermee kun jij efficiënt inspelen op eventuele problemen. zo zal je bijvoorbeeld ontdekken dat er weinig tickets binnenkomen op vrijdagmiddag of dat medewerker A erg snel een probleem oplost.

Automatiseer werkzaamheden met workflows

Optimaliseer jouw helpdesk zoveel mogelijk door middel van workflows. Met workflows automatiseer jij handelingen zoals het versturen van een mail wanneer een ticket wordt afgesloten. Daarnaast zijn er vele andere mogelijkheden met workflows! Hierbij valt te denken aan een reminder die wordt verstuurd als een ticket een week open staat.

Aankomende Webinars

Hybride werken?

Information Protection labeling

Windows 11 preview & SharePoint

Lijst voor het indienen van declaraties

SharePoint als DMS + Docubird