Ticketsysteem

Zorg voor tevreden klanten door een efficiënte en goede afhandeling van ingediende tickets met een ticketsysteem dat is ontwikkeld voor SharePoint. Het systeem wordt gekoppeld aan een gedeelde mailbox. Hierdoor kan een ticket snel worden opgepakt door jouw helpdesk. Het gevolg is tevreden klanten 🙂

Functionaliteit Ticketsysteem

Het Ticketsysteem in SharePoint beschikt over alle functionaliteiten die nodig zijn om het ticket optimaal op te lossen.

  • Automatische ticketnummering
  • Antwoorden worden aan het originele ticket gekoppeld
  • Koppeling met een mailbox
  • Privé en publieke notities (Je kunt instellen dat de klant automatisch op de hoogte wordt gehouden)
  • Verwerkingsregels
  • Bijlages
  • Teams
  • Aangepaste velden

Het ticketsysteem kan volledig worden aangepast naar de wensen en behoeften van jouw bedrijf!

Hoe kunnen klanten jouw bedrijf bereiken?

Het is mogelijk om een item (widget) toe te voegen aan jouw website, zodat klanten gemakkelijk en snel nieuwe tickets kunnen maken. Hierdoor kunnen ze tevens op een goede manier problemen melden.

Ontdek hoe jouw medewerkers presteren

Maak rapportages voor het meten van de prestaties van jouw helpdesk en deze te optimaliseren. Hiermee kun jij efficiënt inspelen op eventuele problemen. zo zal je bijvoorbeeld ontdekken dat er weinig tickets binnenkomen op vrijdagmiddag of dat medewerker A erg snel een probleem oplost.

Automatiseer werkzaamheden met workflows

Optimaliseer jouw helpdesk zoveel mogelijk door middel van workflows. Met workflows automatiseer jij handelingen zoals het versturen van een mail wanneer een ticket wordt afgesloten. Daarnaast zijn er vele andere mogelijkheden met workflows! Hierbij valt te denken aan een reminder die wordt verstuurd als een ticket een week open staat.

Aankomende Webinars

Webinar 16 april: Waarschuwingen in SharePoint

Webinar 23 april: Werken met documenten in SharePoint binnen de Virtuele Desktop

Webinar 30 april: Veiligheid in Microsoft 365

Webinar 7 mei: Teams koppeling met Whatsapp