Klanten verwachten een snel en juist antwoord op hun vraag. Het online Ticketsysteem in SharePoint maakt het mogelijk dat de ingediende tickets snel afgehandeld kunnen worden. Hierdoor kan jij de hulp en service bieden die de klant verwacht met als gevolg tevreden klanten. Door de koppeling aan een gedeelde mailbox, kunnen tickets snel opgepakt worden door jouw helpdesk. Het SharePoint ticket systeem heeft alle functionaliteiten die nodig zijn om het optimaal op te lossen. Het Ticketsysteem is een laagdrempelige, in Microsoft geïntegreerde en simplistische oplossing voor afhandeling van jouw (interne) hulpvragen. Deze module is dus onmisbaar voor iedere helpdesk, ook die van jou.
Koppeling met het Power Platform
Maak eenvoudig rapportages en automatiseer werkzaamheden
Rapportages
Onderdeel van het Power Platform zijn Power App, Power Automate en Power BI. Met behulp van het laatst genoemde, Power BI, kan je rapportages maken met behulp van de gegevens uit het Microsoft ticket systeem. Dankzij deze rapportages kan je de prestaties van jouw helpdesk meten om ze vervolgens te optimaliseren. Hiermee kun je efficiënt inspelen op eventuele problemen of kansen. Met deze mogelijkheid kom je er bijvoorbeeld achter dat er weinig tickets binnenkomen op vrijdagmiddag of dat medewerker A erg snel een probleem oplost. De PowerBi rapportages zijn vooral voor het creëren van overzichten en management/stuur informatie.
Automatiseren
Dankzij Power Automate kan je de helpdesk optimaliseren door middel van workflows. Met workflows worden handelingen geautomatiseerd in het Microsoft 365 ticketsysteem. Denk hierbij aan het versturen van een mail wanneer een ticket wordt afgesloten. Daarnaast zijn er vele andere mogelijkheden met workflows. Bijvoorbeeld het automatisch versturen van een remindermail als een ticket te lang openstaat.
Bereikbaar voor jouw klanten
Klanten kunnen op diverse manieren tickets aanmaken
Er zijn diverse manieren om klanten tickets te laten indienen. Zo is het mogelijk om een knop toe te voegen aan de website zodat klanten eenvoudig een nieuw ticket aan kunnen maken. Daarnaast kunnen er tickets worden ingediend via een door jouw gekozen emailadres. Hierbij kan je denken aan voorbeeld@heldpesk.nl. Tot slot zouden klanten ook via een formulier een ticket kunnen indienen.
Voordelen van het Ticketsysteem voor jouw organisatie:
Zij gingen jou voor en maken al gebruik van SharePoint modules:
Veelgestelde vragen
Waarom een app om een werkplek reserveren?
Dankzij deze module kan je snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren. Hierdoor maak je hybride werken efficiënter. Hierboven vertellen we je over alle voordelen van de werkplek reserveren. Wil je ontdekken wat de Werkplek reserveren app voor jou organisatie kan betekenen? Vraag vrijblijvend een demo aan.
Veelgestelde vragen
Waarom een app om een werkplek reserveren?
Dankzij deze module kan je snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren. Hierdoor maak je hybride werken efficiënter. Hierboven vertellen we je over alle voordelen van de werkplek reserveren. Wil je ontdekken wat de Werkplek reserveren app voor jou organisatie kan betekenen? Vraag vrijblijvend een demo aan.
Wie kan de werkplek reserveren?
Doordat al onze modules onderdeel zijn van Microsoft 365, kunnen deze zowel in SharePoint als in Teams als onderdeel worden toegevoegd. Hierdoor kunnen al jouw medewerkers altijd en overal gebruik maken van de Werkplek Reserveren App.
Hoe kan je een werkplek reserveren?
Dankzij deze app kan je gemakkelijk een bureau, plek of vergaderruimte reserveren. Dit kan voor zowel een dagdeel of een specifiek tijdstip.
Is er een keuze om te reserveren voor een dag(deel) of een specifieke tijd?
De app is gebouwd binnen het Power Platform. Hierdoor kan de app geheel naar wens worden gemaakt. Het is bijvoorbeeld mogelijk om per ruimte aan te geven welke dagdelen of tijdsloten gereserveerd kunnen worden.
Kan ik zelf extra ruimtes en locaties toevoegen?
Ja dat kan! Eenvoudig zelfs. Wij installeren de app en zetten alles zo klaar dat jij gemakkelijk zelf extra ruimtes en locaties kunt toevoegen. Vervolgens leggen we jou in een half uurtje uit hoe je dit kunt doen, zodat jij dit in de toekomst zelf kunt doen en niet afhankelijk van ons bent. Mocht je vragen hebben, dan kan je deze natuurlijk altijd stellen. Wij helpen je graag.
Kan ik zien wie er gereserveerd hebben?
Ja dat kan. Je kan zien welke collega zich op welk tijdstip op welke plek heeft ingeschreven. Indien dit niet gewenst is, dan kan dit ook worden uitgezet. Het is ook mogelijk om deze gegevens in een Power BI dashboard terug te laten komen. Op deze manier kunnen hier analyses van gemaakt worden. Wie komt het vaakst naar kantoor? Welke plek of ruimte wordt het vaakst gereserveerd?
Kan ik het maximum aantal reserveringen beperken?
Het maximum aantal reserveringen kan worden ingevoerd in een SharePoint lijst. Wij hebben dit zo ontworpen dat dit getal gemakkelijk door een beheerder kan worden aangepast. Hierdoor verhoog of verlaag je het maximum aantal inschrijvingen binnen 10 seconden.
Hoe snel is de werkplek reserveren app te installeren?
Samen overleggen we wanneer de app geïnstalleerd kan worden. Dit kan al binnen een maand. De installatie van de module zelf zal ongeveer een dag in beslag nemen.
Hoe gaat de implementatie eruit zien?
Interesse in de Werkplek reservering app, wij helpen je graag verder. Ons traject implementatie bestaat uit vijf stappen. Hieronder valt onder andere het doornemen van het voorstel, de implementatie en de mogelijkheid om vragen te stellen. Meer weten over dit traject? In ons whitepaper vertellen wij je hier meer over.
Misschien vind je dit ook interessant:
KMS
Een tool waarmee jouw organisatie kan voldoen aan de ISO 9001, ISO 27001, HKZ of een andere norm.
Werkplek reserveren app
Snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren en maak hybride werken efficiënter.
Ook het gemak van het Ticketsysteem ervaren?
Neem contact met ons op voor meer informatie. Wij helpen je graag.