Deze Microsoft 365 CRM is ontwikkeld door Puur ICT en biedt de volledige integratie met het Microsoft 365 platform en applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams en Teams Bellen. Mits je beschikt over een Microsoft 365 abonnement.
Microsoft 365 CRM
Vandaag de dag wordt het steeds belangrijker om optimaal in te spelen op de wensen en behoeften van de klanten. Het is dus erg belangrijk om gegevens van bedrijven en contactpersonen te noteren én bij te houden. Deze gegevens wil je toegankelijk maken voor alle medewerkers, maar je wilt voorkomen dat er dubbel werk bij komt kijken. De zoektocht naar een CRM systeem die zich volledig aanpast aan jouw werkzaamheden voor een betaalbare prijs is lastig te vinden.
Toch lijkt deze zoektocht voor jou nu geslaagd, want je bent nu op de pagina van de Microsoft 365 CRM Module terecht gekomen. Op deze pagina vind je meer informatie over de Microsoft 365 CRM Module.
Wat is Microsoft 365 CRM?
Microsoft 365 CRM is het kleine broertje van de uitgebreide versie van Dynamics 365 CRM. Het kleine broertje voldoet in essentie precies aan datgene waar bij veel bedrijven behoefte aan is, namelijk het verwerken en bijhouden van gegevens omtrent bedrijven en contactpersonen op één centrale plaats. Vanuit deze centrale plaats worden gegevens eenvoudig en automatisch gesynchroniseerd met applicaties zoals Outlook en Teams bellen
Als medewerker x een contactpersoon invoert met voornaam, achternaam, e-mailadres en telefoonnummer, dan zijn deze gegevens meteen beschikbaar voor alle andere medewerkers binnen de organisatie. De naam en het e-mailadres is ook beschikbaar in de Outlook mail. Hierdoor zijn deze gegevens ook meteen beschikbaar op een smartphone wanneer men de Outlook App heeft geïnstalleerd.
Bij elk bedrijf en contactpersoon kan men op eenvoudige wijze centraal activiteiten registreren. Daarmee kan elke medewerker, op elke locatie en op ieder moment direct op de hoogste zijn van de activiteiten die bij het betreffende bedrijf hebben plaatsgevonden of juist nog gaan plaatsvinden.
Microsoft 365 CRM kan heel handig worden geopend vanuit Microsoft Teams, de plek waar tegenwoordig alles samenkomt wanneer men digitaal samenwerkt.
Microsoft 365 CRM bevat:
Zij gingen jou voor en maken al gebruik van SharePoint modules:
Veelgestelde vragen
Waarom een app om een werkplek reserveren?
Dankzij deze module kan je snel en eenvoudig jouw werkplek reserveren. Hierdoor maak je hybride werken efficiënter. Hierboven vertellen we je over alle voordelen van de werkplek reserveren. Wil je ontdekken wat de Werkplek reserveren app voor jou organisatie kan betekenen? Vraag vrijblijvend een demo aan.
Wie kan de werkplek reserveren?
Doordat al onze modules onderdeel zijn van Microsoft 365, kunnen deze zowel in SharePoint als in Teams als onderdeel worden toegevoegd. Hierdoor kunnen al jouw medewerkers altijd en overal gebruik maken van de Werkplek Reserveren App.
Hoe kan je een werkplek reserveren?
Dankzij deze app kan je gemakkelijk een bureau, plek of vergaderruimte reserveren. Dit kan voor zowel een dagdeel of een specifiek tijdstip.
Is er een keuze om te reserveren voor een dag(deel) of een specifieke tijd?
De app is gebouwd binnen het Power Platform. Hierdoor kan de app geheel naar wens worden gemaakt. Het is bijvoorbeeld mogelijk om per ruimte aan te geven welke dagdelen of tijdsloten gereserveerd kunnen worden.
Kan ik zelf extra ruimtes en locaties toevoegen?
Ja dat kan! Eenvoudig zelfs. Wij installeren de app en zetten alles zo klaar dat jij gemakkelijk zelf extra ruimtes en locaties kunt toevoegen. Vervolgens leggen we jou in een half uurtje uit hoe je dit kunt doen, zodat jij dit in de toekomst zelf kunt doen en niet afhankelijk van ons bent. Mocht je vragen hebben, dan kan je deze natuurlijk altijd stellen. Wij helpen je graag.
Kan ik zien wie er gereserveerd hebben?
Ja dat kan. Je kan zien welke collega zich op welk tijdstip op welke plek heeft ingeschreven. Indien dit niet gewenst is, dan kan dit ook worden uitgezet. Het is ook mogelijk om deze gegevens in een Power BI dashboard terug te laten komen. Op deze manier kunnen hier analyses van gemaakt worden. Wie komt het vaakst naar kantoor? Welke plek of ruimte wordt het vaakst gereserveerd?
Kan ik het maximum aantal reserveringen beperken?
Het maximum aantal reserveringen kan worden ingevoerd in een SharePoint lijst. Wij hebben dit zo ontworpen dat dit getal gemakkelijk door een beheerder kan worden aangepast. Hierdoor verhoog of verlaag je het maximum aantal inschrijvingen binnen 10 seconden.
Hoe snel is de werkplek reserveren app te installeren?
Samen overleggen we wanneer de app geïnstalleerd kan worden. Dit kan al binnen een maand. De installatie van de module zelf zal ongeveer een dag in beslag nemen.
Hoe gaat de implementatie eruit zien?
Interesse in de Werkplek reservering app, wij helpen je graag verder. Ons traject implementatie bestaat uit vijf stappen. Hieronder valt onder andere het doornemen van het voorstel, de implementatie en de mogelijkheid om vragen te stellen. Meer weten over dit traject? In ons whitepaper vertellen wij je hier meer over.
Misschien vind je dit ook interessant:
Verlof applicatie
Vraag gemakkelijk en snel verlof aan via de verlof applicatie in SharePoint en Teams.
Smoelenboek
Vind eenvoudig jouw collega in het online Smoelenboek van SharePoint.